En saknad som inte går över...




Jag önskar att allt var annorlunda och du och jag fick utvecklas tillsammans och ha roligt resten av ditt liv. Att få galoppera i full fart ena dagen för att andra dagen sitta i samlad trav och göra öppnor och slutor. Att få känna din mule mot min kind och höra dig tugga hö.. Att veta att du alltid står där och väntar i hagen och att du förevigt är min. Att få pyssla och rå om dig efter alla dina behov och i gengäld få härliga långa ridpass med många skratt. Att du kom till mig var som en dröm som jag aldrig trodde skulle hända, nu är du inte här och drömmen var för bra för att vara sann.. 

Just i detta nu känns det tungt! Väldigt tungt..... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0