Fika och byråbygge

Denna morgon startade med lite havregrynsgröt och en promenad med hundar å barnvagn. Sen åkte jag å Elina med mamma och köpte en byrå till hennes lägenhet som jag nu håller på att försöka bygga ihop. Har egentligen alldeles för dåligt tålamod för att bygga ihop saker men nu har jag börjat och måste avsluta det också. 


Vi har även firat Charlie idag igen med fika hemna hos honom och Jaya. Tårta, chokladrutor och bullar. Så ikväll ska jag till gymmet och köra ett snabbpass. 

Hundarna ligger här bredvid i soffan och  har äntligen börjat slappna av lite. Katterna här är ju sååå spännande så dom måste hålla koll ju. Elina sover och jag tar en paus från bygget. Men snart ska jag på't igen. 

Funderar fortfarande på den där hunden.. Kan inte riktigt släppa den. 

Och ni som väntar på bilder från simkalaset igår, dom kommer så fort jag får chans att sätta mig vid datorn. :) 


Kira bjuder på denna underbara bild! Haha!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0