Fina vädret

Blrjade dagen med lite frukost och jag lyckades till och med få i Elina lite välling! :) hon har fortfarande lite feber och hostar men kanske är det på bättringsvägen. 


Sen gick vi ut med hundarna tills hon somnade i vagnen och då har jag mött upp mammagänget för lite korvgrillning i parken. Mysigt! Fast vi gick hem när Elina lyckats få i sig några små tuggor så hon skulle få fortsätta vila i lugn och ro hemma. Och nu sover hon i min famn. <3


Alla våra barn har åkt på samma hosta så dom kan inte smitta varandra i alla fall. 

Ska passa på att ta det lignt jag ned nu. Är trött idag och känner av efter träningen igår. Börjar även få lite ont i halsen, INTE bra! Vill inte bli sjuk jag me.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0