Fotograf och filmare på Jennys och Sammys tömkörningskurs

Nu är jag hemkommen och Elina sover så nu kan jag äntligen sätta mig och ladda upp lite bilder från dagens tömkörning som Jenny och Sammy gjorde. Intressant att stå och lyssna och se skillnader på vad som händer när man fäster tömmen på olika ställen i gjorden. Jenny verkade nöjd efter träningen i alla fall och det är ju alltid kul! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Duktiga var dom och det var roligt att få testa min nya kamera i ett ridhus. :) tack tack!
 


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Tack för att du kom och kollade och hjälpte till att fota och filma! Verkligen snällt av dig! <3
Jag förstår att det är jobbigt för dig nu när Beauty ska åka, men jag uppskattar det verkligen! :)

Svar: Jag tycker att det är jobbigt att vara nära hästar men samtidigt kul. Va kul att få testa min kamera. :)
Jenny Säfström

2014-03-07 @ 06:23:39
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0