Hjärtat sover

Nu har jag nattat mitt lilla hjärta som sover så sött i sin säng. Snart blir det en sen middag med Christer så fort han kommer hem från jobbet och sen ut en snabbis med hundarna. Tänkte sätta mig och fixa lite saker på datorn sen men får se om jag orkar för jag börjar känna mig väldigt trött. Måste ju fixa ett bra kontrakt vad det gäller Beauty som blir bra åt båda håll och som är lätt att tyda. Har köpt såna där färdiga men tänkte skriva om egna som stämmer mer med vad vi kommit fram till muntligt.
 
Kanske går jag bara och lägger mig och fixar det där imorgon när jag förhoppningsvis får en stund på eftermiddagen och inte så sent på kvällen. Kanske bara kryper ner i sängen och gosar in mig under täcket och ligger och tittar en stund på det finaste jag har som ligger i spjälsängen precis bredvid min säng. <3
 
 
 
Tänk att denna lilla människa kan ge mig så mycket! Älskade lilla Elina!! Jag kommer alltid hålla din hand och stötta dig genom livet så länge jag lever!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0