Kalasförmiddag och nu lite chill hos mamma

Vaknade kl 6 och kunde inte somna om sen vaknade Elina vid halv 7 ungefär. Upp gick vi och åt frukost. Sen ut på promenad med alla hundarna. När promenaden var över gick jag och Elina till lekparken och gungade och sen vidare till vår baksida och lekte. Christer fick sovmorgon och vaknade när vi gick till lekpaken. Sen kl 11 var vi bjudna till Claes 1års-kalas. Många barn och vuxna, fruksallad och bus. Kul! 

Så nu efter lite sen lunch i magarna har vi gått hem till mamma och hälsat på medans Christer är och tränar. Ska fika lite, äta min första bulle på 2 veckor. :) Sen har jag tänkt att jag med ska ta mig till gymmet å träna lite. Men måste försöka hitta lite motivation. Tappar liksom den när det blir så här långa mellanrum mellan tillfällena. Men det är väl bara att köra antar jag. 

Nu är bullarna serverade så bäst att hugga in! :) 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0