Lite fler bilder men med olika fokus

Modellen är en väldigt trött Mili :)
 
 
 
 
 
 
 
Och med dessa bilder säger jag god morgon!
 
Nu kommer jag ju bli tvungen att blogga mer ifrån datorn om jag vill visa bilderna som är i bättre kvalitet. Jag som oftast annars bloggar från iPaden eller iphonen. Men det kommer självklart inlägg från telefonen också då det är såå mycket smidigare när man är iväg nånstans eller inte har datorn tillgänglig. Men det ska bli kul att få bjuda på lite bättre bilder ibland också. :)
 
Idag ska jag fixa mina naglar hos Petra så Christer kommer få ta med Elina till föräldragruppen på öppna förskolan under tiden. Jag hade ju velat vara där med henne också men nu måste jag verkligen få nya naglar då mina börjat gå av och har spruckit på vissa ställen. Ska fundera lite på vilken färg jag vill ha på glittret. :)
 
Hoppas på lite träning idag också då det helt har uteblivit i helgen vilket känns ganska dåligt faktiskt. Jag har inte ens tagit tag i hemmaträning fast jag har redskap och träningsappen, FY SKÄMS på mig! Ny vecka nya tag!! Jag ger inte upp i alla fall.
 
Nu ska jag äta frukost, Christer och Elina har redan ätit.


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Sv: Ja, det får du gärna göra! :D Tror inte min kompaktkamera kommer räcka så långt, så det är främst film jag vill ha hjälp med! :)

Svar: :) kul! Då får jag hoppas jag lyckas ta nån fin bild som jag kan skicka till dig.
Jenny Säfström

2014-03-03 @ 10:38:58
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0