Lite nödvändigheter

Idag följde jag och Elina med Emelie till Nynäshamn där hon skulle på arbetsintervju. Vi var moraliskt stöd i bilen och sen efteråt passade vi på att svänga in på Dollar store och varför har ingen berättat om den butiken tidigare?? Typ som en jätte stor Rustabutik fast till och med billigare ändå. Fick med en del nödvändigheter hem i alla fall. :)


Vet inte om dessa är bra men testar för att dom luktade gott. :) 

På Lördag åker min finaste grå till sin fodervärd. Oj vad det känns jobbigt! Bita ihop och tänka på annat är vad jag får försöka göra. 

Nu ska vi hem till mamma en sväng. Fick med mig lite grejer till henne också från butiken. :) Plus att Elina vill hälsa på sin mormor. 




Kommentarer
Postat av: Marieangel

Underbart billigt, dit ska jag åka ngn gång!

Svar: Ja det var jättebilligt! Köpte tex våtservetter till Elina, 6 paket för 50:- det är ju liksom mindre än 10;- per paket! :) köpte massa bodyscrub å duschcreme och rengöringsmedel.. Ah massa saker helt enkelt! Plockade på mig! :)
Jenny Säfström

2014-03-20 @ 15:09:48
URL: http://www.marieangel.se
Postat av: Jennysen

Fick reda på att Dollarstore finns i Nynäs för inte så länge sen, men har inte hunnit åka dit!
Har vänner som brukar handla där i andra delar av landet så jag är nyfiken! :D
Vi kan ju åka dit nån gång? :P
Det där märket är helt ok, har testat andra produkter från dem! :)

Svar: Ja jag åker lätt dit igen! Superkul med såna affärer ju! :) plockade på mig en hel del billiga grejer som vi inte har på rusta.
Jenny Säfström

2014-03-20 @ 15:13:53
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0