Men hur var gårdagen då?

Uppdaterade ju aldrig igår så har ju inte berättat att Elina röjde som bara den hemma hos sin mormor. Hahaha!! Ett litet krutpaket är vad jag har! Vi spenderade hela eftermiddagen och kvällen där hos mamma/mormor och bara va. Fikade lite och tittade på tv:n. Hundarna var såklart också med och Mili var som vanligt helt spänd på katterna. Hon vill verkligen jaga dom och smaka lite på dom. Ajabaja!
 
Tigertavla som mamma fått av mig i present.
 
 
 
 
Plastblommor :)
 
 
 
Får jag smaka?
 
 
 
Min lillasyster Jessie var också hemma en stund.
 
 
Kakmonstret Elina tittade stöddigt på mig när jag skulle fota. :) haha
 
 
Goda kanelbullar! Mums..
 
 
 Jessies katt Moa
 
 
Jessies andra katt Vilde
 
 
Och till slut så somnade min lilla tokfia och vi kunde äta vår beställda pizza i lugn och ro innan vi promenerade hem i regnet.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0