Mycket på schemat idag :)

Denna dagen har varit fullspäckad. Först gjorde jag nya naglar hos Petra som en bra start på dagen.
 
 
 Sen har dagen rullat på med hundpromenader (kommer typ 100 meter med Harry sen vill han hem igen), föräldragrupp och barnbus där det även bjöds på supergoda frasiga våfflor och sen träning. Nu på kvällen tog jag med hundarna på en längre promenad där jag bar Harry dom sträckorna han vägrade gå. Vi får nog ta en bit i taget då han är extremt osäker och rädd ute. Han går med svansen mellan benen och vill bara hem hela tiden så måste försöka få honom att känna sig trygg så då får det ta lite tid.
 
Träningen idag som skulle ha varit med en PT vart helt plötsligt ett vanligt träningspass själv då det blivit nå fel med min bokning. Så nu måste jag försöka få tag i den tjejen som bokade in mig och kolla med henne om hon råkat gör något fel i deras system för jag fanns inte ens med överhuvudtaget. Konstigt! åh jag som varit pirrigt för det här passet hela dagen. Så typiskt!
 
My svängde förbi här innan jag skulle träna och på en kopp kaffe. Alltid trevligt när man får lite spontanbesök. :)
Hon busade lite med Elina som var helt fascinerad när My lyckades klämma fast en kylskåpsmagnet i ögat. Coolt va!! :) Elina visade även henne sin fina mage och navel. Hahaha.
 
 
 
 
 Haha!! :) Ser ut som du just gjorde i brallan! <3
 
 
Måste ju berätta att Harry nu kan "sitt" om man håller en godis. :) det artar sig! Han var dessutom så himla söt idag när han fick tag i en av Elinas nappar.
 
 
 
 
 
Charmig kille det där! *blink* :)
 
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig men först ska jag kasta mig in i en varm dusch.
Hoppas ni haft en bra dag ni med. God natt1
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0