Nää vet ni va...

Jag har inte lyckats somna än och vet ni varför?? Jo för att jag slås av en klump i magen när jag kommer på mig själv att tänka på att jag snart inte har min vackra grå. Hon ska flytta långt bort till någon jätteduktig tjej som kommer ta hand om henne som en riktig prinsessa, men det gör ändå ont i mitt hjärta och jag erkänner att det kommer några tårar.

Ser ridbilder och hästbilder vart jag än tittar, hör hur ridpassen varit för folk jag känner och jag känner bara att det faktiskt känns lite orättvisst ändå på nåt sätt. Å nej jag vill inte rida på nån annans häst kontinuerligt utan ska jag rida vill jag rida på MIN häst. Min häst som jag valt. Hästen med stort H och med allt det där som jag vill ha hos min häst. 

Det är inte, och kommer inte kännas lika bra att sitta upp på någon annan så det är ingen idé att folk försöker övertala mig att jag ska rida så att det ska kännas bättre, för det gör det inte. Utan snarare bara tvärtom just nu i alla fall. Jag blir bara mer och mer påmind då om hur underbart det skulle vara att få rida på min häst. 

Nää nu säger jag god natt igen, torkar tårarna och ler åt hur fin Beauty är och hur fint Sammy gick idag och glädjer mig åt min fina vän som faktiskt får ha sin fina häst som hon älskar. :) <3 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0