Nu är jag sååå tröttis

Oj vad trött jag blev nu på kvällen. Helt slut och min rygg värker. Hjälpte Henny idag då en veterinär skulle komma ut till hennes häst. Jag assisterade bara lite så det var inte direkt ansträngande. :) Det knackiga som Sammy visat vid ridning/tömkörning vid samling tros vara knäledsinflamation i bak. Så nu blev han behandlad med kortison och ska ta det lugnt i 2-3 veckor. Skönt för Jenny att äntligen få ett svar på vad det är för fel. 


Känner mig lite frusen då det var iskallt ute trots tjockare tröja under jackan och termobyxor. Jag är en riktig fryslort som fryser nästan jämt. 

Har myst med Harry i soffan en stund men känner att det är daga att spva för min del. Han kryper upp i knät så fort han får chansen när man sätter sig i soffan. Mysigt tycker jag men man kan ju inte röra sig. :) Kira och Mili har legat och gosat med varandra tätt intill och Mili har tvättat Kira. 


God natt!






Kommentarer
Postat av: Jennysen

Tack så mycket för att du ställde upp och hjälpte till. Du är en pärla! :)
Nästa gång får du springa några varv så håller du dig kanske varmare! ;)

Svar: Eller så tar jag på mig mer kläder :)
Jenny Säfström

2014-03-27 @ 06:19:09
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0