Ny kamera

Kvällen igår blev lugn efter att jag och Elina varit iväg och köpt en ny kamera. Ja jag tog den på avbetalning vilket inte är det bästa men det löser sig. Fast jag har inte öppnat den än för jag vill fundera ett tag hemma innan jag verkligen bestämmer mig. Har ju 30 dagars öppet köp och vill ta reda på så mycket info som möjligt om kameran innan jag verkligen köper den på riktigt så att säga. 

Christer ville mer att vi skulle köpa en kompakt kamera så får se hur det blir i slutändan. Ska kolla upp lite såna också för visst är det smidigare egentligen. Men blir ju oftast inte lika bra bilder med en sån. Vi ska diskutera lite. 

Elina sitter i sin legolåda och skramlar och är fin i sina kläder hon fått i present. :) (bild fotad med iPaden)


Snart ska hundarna få komma ut på promenad så dom blir nöjda. Men känner mig trött idag så det blir en promenad i lugnt tempo. 

Om ni har något tips på bra systemkameror eller kompaktkamera så säg till. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0