Shopping med mamma

Sitter nu i mammas bil på väg för att köpa hundmat och även följa med henne och titta på lite andra grejer. I morse har Christer å jag städat lite och jag har även promenerat med hundarna i skogen en sväng i det fina vädret. Elina och Christer är nu på IKEA för att handla lite men jag orkade inte åka dit idag. Har sovit dåligt inatt så är väldigt trött. Så att hänga med mamma på hennes shoppingtur kändes mer lockande plus att Christer och Elina då får lite egentid som dom inte har så ofta. 

Nu är vi framme och ska börja vår shoppingtur. Får se om jag hittar nåt jag me. 




Kommentarer
Postat av: Linda Mark

Åh vad mysigt med lite egentid! Vad bra att ni hjälps åt att fixa hemma! ;) Kram kram

Svar: ja nu ska vi fasiken hålla det rent! är så trött på allt damm. :)
Jenny Säfström

2014-03-30 @ 16:48:14
URL: http://www.lindamark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0