Tecknad film

Det vart ingen träning för min del igår då vi åkte och handlade. det drog ut på tiden så inget mer hanns med. Köpte även lite nya nappar till Elina så i morse var hon i napphimlen när jag ställt fram en skål med några av alla hennes nappar i. Hon älskar sina nappar och vill smaka på alla innan hon bestämmer sig för vilken hon vill ha. :)
 
 
 
Köpte även två nya böcker till henne varav den ena hade en liten fingerfigur som man tryckte igenom i sidorna. Kul!
 

 Vi har läst i båda och hon pekar och bläddrar. :)
 
Nu sover Elina och innan hon somnade här bredvid mig så satt vi och tittade på teckand film precis så som jag gjorde när jag var liten. Mysigt att man får vara lite barnslig ibland och bara sitta och kramas och titta på nåt som man inte behöver hänga med.
 
 
 
Hundarna vilar dom med.
 
 
 
Nu ska jag titta på Prison break innan Elina vaknar och bara njuta av lite tid för mig själv.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0