Tröttisdag idag

Dagens frukost....
 
 
Sen efter det blev det en promenad ute i kylan som resulterade i ett litet sovande barn i vagnen och två trötta hundar, som nu ligger på varsin sida om mig i soffan. Jag måste ju erkänna att jag också känner mig väldigt trött idag. Vaknade för tidigt och kunde inte somna om. Så typiskt när Elina väl sover. Känner mig trött i kroppen efter gårdagens träning som blev ett pass som hette ABSolution som var ett magpass med lite rygg också, bålstyrka. Sen efter det körde jag även lite benövningar och rumpövningar inne på gymmet tills jag var skakis i benen. Så idag är jag tröttis.
 
 
 
 
 
Ska fixa en vällingflaska till Elina och sen gå bort mot lekparken där Linda och Theo och Elina och Ture väntar. Så får barnen busa en stund tillsammans sen när lilla Elina vaknar.
 
Måste ju bara visa vad jag och Elina gjorde klart på öppna förskolan igår, ett litet kuddfodral med hennes avtryck! :)
 
 
Söt va!!?? :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0