En förmiddag hos Corina och alla hästar

Jag och Elina har nu varit hos Corina hela förmiddagen och klappat hästar, hundar och en katt. Vi har fikat och snackat skit och sen somnade Elina i hennes soffa och sover vidare i bilen nu på väg till jobbet. Christer och hon ska sen åka hem igen medans jag fortsätter och jobba. 

Jag och Corina pratade om att jag eventuellt ska få komma ut och rida lite på måndag på hennes häst Ida. Är nämligen ledig då så jag kan åka ut på morgonen. Lite blandade känslor om ridningen då jag egentligen vill rida på min fina B. 

Elina har i alla fall haft kanonkul idag och åkt pirra. :)




Kommentarer
Postat av: Marieangel

Men det var väl en bra ide:-)

Svar: Ja jag hoppas det! :)
Jenny Säfström

2014-05-15 @ 12:16:00
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0