En solig dag med mycket utevistelse

Började min morgon med lite sovmorgon som var väldigt efterlängtad.  Sen fixade jag i ordning mig och åt frukost. Gjorde lockar i håret och sminkade mig lite. När jag var klar promenerade vi över till Magda och Dennis för att vara med på deras dotters namngivningsfest. Dom höll i allt ute i trädgården och vädret var perfekt. Strålande sol, varmt och skönt! Vi åt pastasallad och sen fika. Har kekt med Elina vid deras sandlåda och hon har gungat och åkt rutschkana. En riktigt trevlig dag! 

Väl hemma igen så har Christer och Daniel skruvat ihop gasolgrillen medan jag påbörjat att klippa gräset. 

Och nu ska jag och Elina snart åka hem från mamma/mormor där vi är just nu. Vi åkte hit för att slippa vara själva hemma när Christer kollar på fotboll med sina vänner. 

En bild på mig från idag. Blomma i håret å allt, somrigt! 



Elina hade också en blå klänning på sig som hon fått av My. Kommer visa fler bilder från dagen vid ett annat tillfälle. Dom är fortfarande inte inlagda på datorn. 

God natt!


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad fin du var på kortet😘

Svar: Tack! 😊
Jenny Säfström

2014-05-25 @ 19:01:10
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0