God morgon lördag

Eller kanske god förmiddag. :) idag har vi fått sovmorgon till kl 9. Ätit gröna pannkakor (karamellfärg) med sylt och grädde till frukost, druckit en stor latte och nu ska vi börja göra oss redo för dagen. 


Jag ska ut med hundarna och sen åker eventuellt jag och Elina iväg en sväng medans Christer stannar hemma och städar inför en fest han ska ha med sina killpolare senare idag. Kanske åker vi förbi Bergadagarna idag med även om vi tänkte åka dit allihopa i morgon. Elina klagar nog inte om hon får titta på kossor två gånger. 

Vädret är väl inte det bästa idag men man kan ju hoppas på uppehåll i alla fall. Regnkläderna får följa med under vagnen annars för säkerhets skull. Sen ska vi spendera tid hos mormor då vi inte får vara hemma under festen. Killfest ni vet.. Bara massa grabbar, öl, fotbollssnack och grillat. 

Ska ta två huvudvärkstabletter nu innan jag går med hundarna så min nedrans huvudvärk kan försvinna någon gång. Den är fortfarande kvar från igår tyvärr. Men jag mår inte illa idag i alla fall.

Ha en fin dag idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0