I made it!

Första dagen på jobbet (på riktigt alltså) efter mammaledigheten avklarad och jag överlevde. I morgon blir det dag 2 med start kl 7. Tidigt morgon och ändå funderar jag nu på om man ska ställa klockan ännu tidigare så man kanske hinner ut på en power walk eller joggintervall innan. Men om jag känner mig rätt så kommer sängen locka mer även fast jag borde ta tag i det här nu. Jag vill ju förändra kroppen och det händer ju inte av sig själv direkt. Men motivationen är noll just nu och det enda jag tänker på är godis. Suck på mig alltså! :)

Kvällen idag har spenderats med min älskade lilla pruttunge och My med film och kvällspannkaka. Klickan är alldeles för mycket och jag kommer känna mig så trött i morgon. Självförvållat och kan därför inte gnälla. 

Nää nu ska jag sova! God natt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0