Natti natti

Nu somnade äntligen Elina. Väldigt sent blev det idag eftersom vi inte kunde åka hem förens vid kvart i 10. Grabbarna vart lite sena ifrån huset.

Jag ska också krypa ner under täcket nu och sova. Är trött som bara den. Man blir rätt seg av såna här slappdagar. Har Kira bredvid mig i sängen så länge tills Christer kommer hem någon gång i natt. Så hoppas jag på att dom inte väcker Elina när han kliver in genom dörren. Har lämnat hallampan tänd så dom i alla fall ska se att det är han på en gång. 

Elina har som vanligt röjt runt hemma hos mamma och så har jag även jagat henne. Hennes favorit just nu. :) Lekt med djuren har hon också gjort.




Harry har använt Mili som kudde när han vilat i soffan, han är smart han. Haha!


Hoppas på en bra dag i morgon! 
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0