Nu börjar kvällstankarna som vanligt..


Nu har jag promenerat med hundarna i 25 min. Inte så långt men dom fick i alla fall nosa ordentligt och göra sina behov.

Sitter i mammas soffa igen och funderar på om det kanske går nåt kul på tv snart. En film skulle sitta fint. Har verkligen inte gjort nånting idag, bara slappat. Kan ju behövas det med ibland men måste erkänna att det kryper lite i mig samtidigt som jag skulle kunna somna. Jag och Elina kan inte åka hem förens klockan är nio. Då skulle grabbarna dra sig in mot stan för att gå på nattklubb. 

Mitt liv just nu består typ bara av jobb, Elina, hundpromenader, och sova. Så går det runt så. Ibland hinner jag ta mig en tur till gymmet mest för att jag måste egentligen. Jag tycker inte det är så kul att träna när man inte kan göra det regelbundet och ofta egentligen. Ser inga resultat på mig själv ändå med så lite träning så det känns mest som ett viktigt men ändå ganska så jobbigt måste. 

Om några år kanske jag kan prioritera mig själv lite mer igen om jag har tur. Men tills dess så snurrar dagarna mest likadant. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0