Oj nu är jag trött!

Först jobb 7-16, sen till gymmet en snabbis å träna lite rumpa/ben. Hade tyvärr inte ordentligt med ork där så passet var lite halvdåligt känner jag. Men men... 


Sen skynda mig hem till min lilla busfia och kramas massor! 


Vi har hjälpt till lite med middagen som Christer planerat, potatisklyftor med fetaostfyllda kycklingfiléer i ugn och en smarrig sallad. Sen blev det även efterrätt som bestod av jordgubbar och vispad grädde. :)

På bilden steks först kycklingen lite.


Mums vart det!! Och efterrätten var också god.


Ja varför äta med skeden när man kan äta som hundarna?! :) haha!! Min lilla tokfia! 

En annan rolig sak hon gjorde vid matbordet var att hon lyfte upp sig själv så rumpan inte tog emot stolen längre och la av värsta brakaren! Och sen så pruttade hon med munnen efteråt och flinade. :) Alltså denna lilla tjejen är verkligen så underbar! Mitt lilla hjärta! 

Nu på kvällen efter att Elina somnat har jag färgat håret men det är fortfarande blött så färgen går inte att se så bra än. 

Säger god natt och hoppas på en skön LEDIG dag i morgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0