Äntligen är han min på papper!

Jag pratar såklart om Jacson! Idag har vi tillbringat hela förmiddagen i stallet hos honom hela familjen och så även Anna. Elina har ridit och jag har ridit. Wiiiiiiieeee!! Första gången under ryttare och han var så snäll! Anna ledde runt mig i ridhuset några varv innan jag hoppade av och klappade massor. 

Elina fick rida på stallplanen och det gick också hur bra som helst. Min lilla ryttarinna! En riktig liten Mini Me. :)

Nu är papprena påskrivna så från och med nu klassas han som min häst! Såå himla kul och spännande. Längtar nu tills han flyttar närmare här hemma så jag kan åka dit oftare. Nu är ju ungdomsåren slut Jacson och det är dags att börja arbeta lite. :)


Längtar redan efter att få sitta upp igen.

Elina fick även sitta i stora traktorn, himla kul tyckte hon! 



Så nu ska jag njuta av ett varmt bad och sen göra mig i ordning för duktiga Johannas lanseringsfest för equestrian Stockholm inne i stan. Jackson har även viskat att han önskar sig ett schabrak där ifrån! ;) 


Idag känner jag mig sådär löjligt lycklig! Och förkylningen jag dras med tänker jag strunta i. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0