Elina hjärta Jacson

Åh vilken underbar kväll i stallet! Elina fick följa med idag och hon tyckte om Jacson jätte mycket. Han lät henne borsta och "kama benet" (kramas med benet), pussa på mulen, borsta mulen, borsta hovarna och till och med sitta på hans rygg utan en reaktion. 

Kärlek!! 








Japp, jag är KÄR i denna stora maffiga hästen! 

Sen tog det typ en halvtimme innan jag fick med mig Elina hem. För hon skulle minsann inte åka ifrån stallet å "hättarna" Hon fick hjälpa till att leda Jacson. Och sen pussade hon på mulen å sa "he då asson" innan vi åkte hem och åt pizza. :) 

Fick lite besök på kvällskvisten här också så nu ska jag äntligen få krypa ner i sängen jag med. 

God natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0