God morgon

Just lämnat Elina på dagis och ska nu själv iväg på min KBT. Börjar faktiskt känna mig bättre, piggare (även om jag är toktrött idag), och jag känner mig gladare. Att jag fått den här godingen 


hjälper massor. Stallet är terapi för själen och gör mig lugn. Sen att Jacson är som han är, kelig, lugn, snällheten själv gör ju bara saken ännu bättre. 

Det är ruggigt ute idag. En sån dag då man vill sitta under en varm filt med varm choklad eller en stor kopp latte. Ska nog försöka hinna vila lite idag innan Elina ska hem från dagis. Hon får en kort dag idag tänkte jag. 

Sen vill jag hinna gymma och även göra rent till fiskarna. Mili ska på återbesök hos veterinären och sen kommer jag avsluta dagen hos Jacson i stallet tillsammans med andra medryttaren Pia som kommer ha honom en dag i veckan. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0