Kvällshäng i stallet

Fick med mig Elin och Ella till stallet nu på kvällen och båda tjejerna blev tokförälskade i Jacson. Båda blev helt tagna av att han var så stor och trodde nästan att han var på låtsas. :) Dom har pysslat en lång stund med honom, flätat man, svans och lugg och bara myst och pussat massor. Jag slängde även upp dom på ryggen så dom fick sitta på honom en stund. Han är verkligen hur cool som helst. Tar allt med ro och ser så stolt ut när han får all uppmärksamhet och när han tar så väl hand om barnen. En riktig guldklimp är vad han är och man skulle kunna stå och pyssla hur länge som helst. Tjejerna ville inte ens åka ifrån stallet. :) Dom frågade på en gång när dom får komma ut och pyssla igen. Bra betyg! hehe..
 
 
 
Älskade Jacson! <3 eller "Lilleman" som han nu har börjat bli kallad av övriga i stallet. Han är ju så liten ;) haha.


Kommentarer
Postat av: Linda

Nu ligger du uppe på hemsidan! :) Superfina bilder!
kram kram

Svar: Tack!! Jag missade själv att kolla, haha!! Typiskt mig! Tur att nån har koll! :)
Jenny Säfström

2014-11-16 @ 10:21:56
URL: http://lindamark.se
Postat av: Robex Lundgren

finna bilder

Svar: Tack så mycket! :)
Kul att du kikade in.
Jenny Säfström

2014-11-16 @ 10:22:03
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0