Natti natti söndag! I morgon blir det jobbelijobb igen.

När det daga att sova så jag orkar jobba i morgon. Så håller vi tummarna att min röst är bättre så jag kan prata utan att vissa ord försvinner. 

Elina har haft det superkul hos morfar och Marita tillsammans med Charlie och Jaya, även om det är lite läskigt ibland eftersom dom inte ses så jätte ofta. 


Charlie är så duktig med Elina och visar henne allt han kan! <3 älskade barn! 

Så även denna gången fick Elina åka lite tåg och buss till hennes stora glädje.


Nu hoppas jag på en bra vecka som kommer med smidigt jobb, smidiga veterinärbesök och en massa gos och mys med min finaste lilla tjej. Sen hoppas jag även att jag hinner med ett till Jacson-besök innan han flyttar hem. Saknar honom redan söthästen! 


Har tänkt en hel del på Beauty idag också då jag såg massa bilder i min telefon och jag säger då det, finare halvblod får man leta efter och det går inte en dag utan att jag saknar "min" knasiga, studsiga, busiga, envisa, finaste grå! <3 

Hoppas på att få lite uppdaterade bilder på henne snart så jag vet hur allt går. Vem vet, en vacker dag kanske hon kan bli min igen eller en avkomma eller nån släkting. Hon har en speciell plats i mitt hjärta iaf men är glad att hon hamnat så rätt även om jag saknar och tänker på henne väldigt ofta. Emma tar så väl hand om henne. 


Förresten, Jacson har tydligen en son. Han kastrerades ju i år och har innan det hunnit bli pappa till en liten hingst som är korsning halvblod/shire. Häftig blandning och kommer nog bli en kanonhäst. Snygg är han iaf, brun med bläs å fyra vita strumpor upp till knäna. 

God natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0