Två tankar i huvudet just nu för tillfället.

Det enda jag tänker på under dagarna nu för tiden är först å främst Elina. Henne tänker jag på jämt och efter en sån myseftermiddag som vi hade igår så saknar jag henne lite extra idag här på jobbet. Och sen jag fick hem Jacson så är han också ständigt i mina tankar. Jag vill vara i stallet hela tiden och bara stå och mysa med honom. Jag får Jacson-abstinens så fort det gått mer än 5 timmar sen jag var där. :) Han ger mig energi! Och jag är fortfarande lite chockad över hur snäll han faktiskt är. En guldpojke! <3 


En annan sak som jag saknar är att få gå en ordentlig promenad med hundarna när dom kan få springa lösa. Men det kommer nog dröja eftersom Mili fortfarande har koppeltvång och inte får gå mer än kortisar. 

Nu ska jag titta på lite bilder på Elina och hoppas att tiden här på jobbet går fort resten av dagen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0