Wow vilket kaos alltså..

Jag kommer skriva upp några ord som summerar de två senaste dagarna:

Massa jobb
Stress
Hundalagsmål
Veterinärbesök
Operation av två hundar
Svindyr räkning
Ännu mer jobb
Ännu mer stress

Och nu kan jag äntligen sitta på min lunch här på jobbet utan att stressa. Såååå skönt!

Kira och Mili har som sagt bråkat av okänd anledning när jag inte var hemma så det blev operation för båda. Kira har tre drän, och Mili ett. SUCK!!



Men det har även varit några positiva saker och det är att jag har så snälla vänner som ställer upp med hundarna när det krisar. Jag har en snäll mamma och syster som ställer upp med barnpassning i allt kaos. Och den tredje saken som är positiv är att detta nu är över och jag nu kan blicka framåt till något roligt i helgen, nämligen kontraktsskrivningen på min alldeles egna bamsehäst. :)


Sen kommer Christer hem igen över helgen så det blir också skönt. 

Nu ska jag dricka lite kaffe och bara ta det lugnt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0