Dags att jobba igen dååå

Nu är min lunch strax slut här på jobbet och det är daga att stressa vidare med det som ska fixas. Idag saknar jag verkligen min lilla tjej. Känns faktiskt väldigt jobbig nu när jag jobbat två veckor med bara stängningar nästan och så denna helg på det. Har liksom haft lite mer än en timme med henne max om dagarna. Hon sover ju när jag kommer hem sent. Och idag kommer jag också bara träffa henne ca 1-2 timmar när jag kommer hem, surt. 

Bara gilla läget än så länge antar jag. 4 timmar kvar här nu så bara köra på.

Bild som Christer fota igår när dom åt middag. Elina fick sitta på stora stolen och vara en stor tjej. Hon var så stolt! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0