En fastklistrad liten sjukling

Igår vart det en bloggfri dag. Elina var som fastklistrad på mig hela dagen nästan och vi har myst massor i soffan, målat, pusslat och tittat på film. Hon var verkligen ynklig igår och jag fick inte gå längre än två meter ifrån henne. 



Mamma kom hit så jag kunde gå med hundarna och sen även en sväng på eftermiddagen så jag kunde åka iväg och fota Emma som skulle tävla dressyrdebut på sin nya häst. Vart en medelsvår klass som gick sådär enligt henne. Hästen var spänd och tittig men lyssnade ändå bra. Kommer visa bilder därifrån senare. 

Hundarna tyckte att det var lite kallt igår så Harry och Kira hade sina täcken på. 


På kvällen kom My hit och tittade på film med oss. Hon och Elina fick mumsa på varsin isglass och lite chips.


Sen tog Elinas batterier slut och hon somnade i min famn. Söta lilla unge!


Nu får vi hoppas att denna feber går ner under denna dagen. Hon ligger lägre idag i alla fall än igår så det är positivt. :)

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0