En seg söndag

Idag har jag varit sååå trött hela dagen. Vart ju väldigt sent i natt och så skulle jag upp tidigt för att köra Kira till tandoperationen. Åkte iväg med mamma en sväng till lite olika affärer för att fördriva tiden medans Christer som var lite trött och bakis skulle få vila lite under dagen. Sen efter att jag hämtat Kira vid halv 4 så åkte jag hem och då bytte vi så att han fick ta hand om Elina och jag kunde lägga mig och vila en stund. Men blev inte så mycket sömn då Kira låg med mig i sängen och bara pep och gnällde, hon har så ont i sin mun stackarn. Ska få leva på kyckling och makaroner nu i en vecka istället för torrfoder så inget kan fastna i "hålet"
 
 
 
Festen igår var rolig i alla fall men har verkligen inte orkat ladda upp några bilder idag så ni får dom en annan dag. Nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Zzzz!!
 
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0