Försov oss!!

Ja det var ju tur att Elina vaknade vid 20 över 7 för annars hade jag sovit vidare. Klockan ringde inte kl 7 som den ska göra. Men men... Vi blev lite sena till dagis och kom lagom till fruktstunden. 


Knäppa lilla Harry hade i morse fastnat i påslakanet som dom har på sitt täcke i hundbädden. Haha såg så kul ut. Jag undrade varför han aldrig kom ner å så ropade jag men då hördes bara små pip. Gick upp och tittade och då hittade jag honom så här.


Fastklämd i den lilla öppningen i ena hörnet. :) sen gick han raka vägen ner och kröp under filten, och där satt han ett tag, upprätt som ett litet spöke.


Han är rolig den där Harry!

Har varit iväg och handlat ny hundmat och tränat ett väldigt snabbt pass på gymmet också.


Känner mig lite trött idag. Och hoppas jag piggnar till efter en leverpastejsmörgås och en varm dusch. 
Sen blir det jobb resten av dagen och även hela helgen. Ska pussa lite extra på finaste Kira idag innan jag åker bara för att hon är så fin. :)


Nu ska jag skynda mig. 
Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0