Hästar, hästar, hästar

Ja det är typ det jag tänker på hela tiden nu varje dag. Har väl abstinens antar jag. Jag önskar så att jag kunde få ha en häst. Är liksom en bit av mig som fattas utan det. 

Visst är det kul att träna på gym också ibland men det gör jag ju mest för att hålla mig i form och inte för att det är min "roliga hobby" så som hästarna alltid varit. 

Har ingenting som driver mig framåt på jobbet längre. Innan har hästen alltid varit motivationen till att slita hårt eftersom pengarna var viktiga då. Har inte samma motivation nu även om jag vet att vi behöver pengar till annat nu istället, så som renovering och sånt. 

Nää nu får jag försöka tänka så som jag blivit tillsagd att tänka även fast det är väldigt svårt. 

Dagen har rullat på idag i alla fall med jobb, träning, hundpromenad, bad med Elina och nu ska hon snart nattas. Jag själv är också väldigt trött.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0