Hej tidiga torsdagsmorgon

Klockan är nu 5.26 och jag har redan varit ute på promenad med hundarna. Kira var så där lagom pigg att behöva gå upp så här tidigt. Men börjar man jobba kl 7 och Christer klockan 6 och Elina måste lämnas på dagis halv 7-6.45, ja dååste man gå upp medans Christer fortfarande är hemma så jag hinner allt. Fast det var rätt skönt med lite frisk luft på en gång. 

Idag är det personalmöte på jobbet direkt när jag börjar. Undrar hur svårt det kommer vara att hålla ögonen öppna när man ska sitta i typ två timmar. I vanliga fall håller man ju sig vaken tack vare att vi rör oss så mycket i jobbet vi gör. 

Nu ska jag äta min gröt innan jag måste väcka Elina. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0