Ibland måste man bara ta sig i kragen och pallra sig iväg fast kroppen bara vill sova...

Allt känns tungt i min kropp. Mina armar, mina ben, ja hela jag känner mig så tung. Får verkligen tvinga mig upp ur sängen och säga högt till mig själv KOM IGEN! Sen får jag ju vara med världens finaste tjej på morgonen och då känner jag mig piggare. :) hon är min glädjespridare och mitt allt! 

Tog mig även ännu hårdare i kragen idag och pallrade mig iväg till gymmet efter dagislämningen som faktiskt gick väldigt bra. Duktiga Elina! Du är klok du!

Körde ett ben/rump pass på lite lättare vikter än vad jag brukar ta. Men när kroppen inte riktigt vill så måste man nog lyssna lite även om jag vet att jag inte ska lyssna helt för då skulle jag inte ens åka iväg. Passet blev väl sådär men tror ändå det tog lite då jag är helt slut i benen nu. Kändes ännu tyngre att promenera med hundarna än tidigare i morse. Men jag knatade på ändå i mina nya gummistövlar.



Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen iväg och jobba. Ja dagarna består mest av jobb känns det som. Tråkigt men sant! Och vi behöver ju pengarna nu också till husets renovering så är bara att bita ihop, göra sitt bästa och försöka ha så kul man kan under tiden. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0