Idag är det fredagsmys!

Fredag idag vilket betyder att jag får äta av mina goda chokladbollar på min lunch efter maten såklart. Fredagsmys är en bra grej tycker jag! :) Undrar vad Yvonne har med sig för smaskigt. Hon brukar vara mer påhittig än mig. En riktig bakmamma är vad hon är! :) 

Sitter nu och knaprar lite chilinötter innan jag ska iväg till jobbet. Har tagit en lång promenad med hundarna så nu ligger allihopa här bredvid mig i soffan. Mys! 

Elina blev lite ledsen idag när jag lämnade :( inge kul. Men hon har det bra och har idag både nya stövlarna och nya mössan på sig. 


Fotade en bild som dom satt upp på väggen på dagis där hon sitter och målar. Att kladda är kul!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0