Rastlös av att vara sjuk samtidigt som det är skönt att bara vara

Det här med att vara sjuk är inte min grej. Jag känner mig lite rastlös och har 5 miljarder tankar i huvudet om vad jag vill göra och vad jag borde göra. Men kroppen säger nej och halsen gör ont. Känns som jag sväljer taggtråd och halstabletterna hjälper inte. Blir en hemmadag i morgon också. Febern har ju i alla fall gått ner så det är positivt. 

Sitter och tittar på massa Youtubeklipp på såna där STOORA hästar som blir ridna i dressyr. Maffigt som bara den! Inte den optimala hästen kanske med dom ser ju så snälla ut. Och jag tänker fortfarande på den ensamma jätten. 

Har varit ute en kortis med hundarna och den friska luften gör nog susen. Känner mig i alla fall lite piggare efter att ha fått andas in den kalla luften och fått känna lite vind i ansiktet. 


Elina tycker också om hästar. <3


Nu blir det soffläge igen i väntan på Christer som strax kommer hem. Ska övertala honom om att vi ska köpa pizza. Har ju inte ätit ordentligt nu på två dagar och för första gången nu så känner jag ett sug på nåt och det råkar vara pizza. Hoppas han också vill ha det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0