Äntligen kan jag läsa ikapp

Japp, soffläge vare här med latte, sockerfri delicatoboll och Bloglovin! Stället där alla bloggarna som jag följer kommer upp när de uppdateras.



Äntligen har jag lite egentid till att läsa ikapp. Ligger efter om jag säger så.. Haha.. 574 olästa inlägg! 

Jag följer ju flera bloggar som jag tycker är intressanta på olika sätt. Tyras blogg, Linn Olssons blogg, Blondinbellas, mina vänners bloggar, och sen nån rolig kaninblogg som jag hittade för ett tag sen. Ganska varierad läsning men jag gillar det! 


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Vad är det för kaninblogg? :) *nyfiken*

Svar: Bunnyday.blogg.se
Jenny Säfström

2014-09-20 @ 10:01:11
URL: http://Jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0