Att komma in i vardagen

Ja nu när Elina går på dagis och vi båda jobbar heltid gäller det att försöka hitta en balans i vardagen och lyckas hinna med allt som ska göras. 

Jobbdagen gick fort för mig idag. Var helt inne i det jag höll på med och hann faktiskt ganska långt med projekt bygga om min avdelning. :)

Hämtningen av Elina gick bra fast hon ville helst stanna kvar en stund till och leka. Vi promenerade med hundarna på en gång när vi kom hem och gick förbi två olika lekparker. 





Hundarna fick vänta vid sidan så länge medan vi lekte.


Sen har vi inte gjort så mycket mer än. Jag håller på att laga middag och Elina kollar på iPaden.


Sen blir det nog lite soffmys och nedvarvning innan Elina måste sova. 

Köpte en ny softahelljacka igår när vi var på Ica Maxi, perfekt "gå ut och gå med hundarna" jacka.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0