Bra dag idag men kvällen är alltid lite jobbig

Som jag nämnt tidigare så kommer oftast mina dumma tankar som mest på kvällen. Och det blir ju inte bättre av att man ser på Facebook att folk lägger ut travhästar som är fullt friska, unga och genomsnälla till försäljning inom typ två veckor annars så slaktas dom. Jag blir så ledsen när jag läser sånt och blir verkligen påmind om varför jag alltid haft trav- och galopphästar innan jag köpte fina Beauty. Mitt hjärta slår hårt för dessa fina individer som är något av de mest godhjärtade. Samtidigt som jag vet att man inte kan komma lika långt med en sådan häst. Tycker det är sorgligt bara att det är så många som skickas på slakt helt i onödan egentligen. Man skulle ha ett eget stall så man kunde ta hand om och skola om dom så att man lättare sen skulle kunna hitta ett passande hem. 

Men men... Dagen idag har gått smärtfritt i alla fall. Och timmarna har gått ganska fort ändå. Så nu ska jag titta lite på tv innan jag kryper ner i sängen.

Bjuder på en bild på busungen från i morse. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0