Christers korvatroganoff


Kommer aldrig orka äta upp denna megastora matlådan som Christer gjort till mig. Hur mycket mat som helst! 

Jaja då behöver jag inte känna mig hungrig när lunchen är slut i alla fall. :)

Är hur trött som helst idag så ska ta en kopp kaffe och ladda upp mig själv lite. Fortsätter där jag slutade igår med ombyggnaden av min avdelning och har nu bara slutspurten kvar innan jag kan börja plocka varor från de nya pallarna som kommit. 

Längtar efter min lilla pruttis som är på dagis en lång dag idag. Ska skynda mig dit sen. Christer var tvungen att lämna henne redan vid halv 7. Ska pussa massa på hennes gulliga små kinder när jag ser henne! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0