En aning besviken säger jag nu god natt

Idag var vi på en visning... En visning på ett hus med ett stall på tomten. Min dröm!
Men tyvärr skulle inte detta hus passa vår familj då det var lite för litet då det inte går att göra ett eget rum till Elina. Attans!! Stallet var annars jätte fint. Behövde endast lite ny färg på ena delen och boxarna var stora. Två hade mått så man skulle lunna ha fölston i och den tredje och sista boxen var fullstor för en stor häst. Så J**** typiskt!! F**, F**, F**!! Säger jag bara..
 
Jag ville ju så gärna. Priset var rätt också för en gångs skull. Kan man bli mer besviken och ledsen?
Allt går verkligen emot mig vad det gäller mina drömmar och mitt så kallade liv.
Näää nu ger jag F** upp på riktigt!!
 
Hej då hästar och hej då hästgårdsdröm!!
 
 
Nää nu ska jag inte vara mer bitter men ibland känns det verkligen som "life sucks"
 
Och ingen bra träning vart det idag heller. Endast typ en kvarts jogging med hundarna. Det går verkligen dåligt med den biten också just nu. Ingenting går som jag vill nu. Gah!!
 
Ska gå och sova nu och försöka släppa tankarna på allt som är dåligt och inte tänka alls istället. (lycka till)
Ny jobbdag i morgon fast då börjar jag kl 12. Vad är det jag kämpar och sliter så hårt för på jobbet egentligen? Min kropp kommer paja i förtid med tanke på hur tungt jobb jag jobbar på, och till vilken nytta egentligen. Så känns det just nu..
 
God natt..


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Allt händer av en anledning. JAg förstår att det kan vara svårt att se det så. Men jag tror stenhårt på det.
Något gjorde att du inte ska ha det huset och därmed så kommer något annat komma din väg. Det är jag säker på! :)

Svar: Det är kanske sant men känns ändå så surt. :(
Jenny Säfström

2014-09-08 @ 23:00:35
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0