Fel dag på kalaset

Ja virrig som man är så har jag tänkt fel dag på kalaset som inte är förens i morgon. :)
Mer tid till annat idag med andra ord och vi har faktiskt fått en hel del gjort även om det finns massa mer som behöver göras. Skrev en lista som vi prickat av från och nu är det inte mycket kvar på dagens göromål. Sen blir det en ny lista i morgon.
 
 
Tvätten är snart klar den med, ska bara hängas upp nu. Sen laddar jag en ny maskin i morgon också.
Köket är halvklart och presenten tänker jag faktiskt skjuta upp till i morgon eftersom kalaset inte är förens då.
 
 
Hoppas nu på att gräsmattan kommer bli lite mer lättklippt när den vuxit upp igen. Har lagt ut säkert 12-14 jordpåsar och krattat som bara den innan jag spred ut gräsfröna.
 
Nu tänker jag faktiskt ta det lite lugnt en stund innan jag fortsätter med köket. Kanske sova lite middag eller ta ett lite längre bad. Elina sover som en stock, jätte trött efter gårdagens läkarbesök.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0