Hej lediga måndag!

Medans Elina har varit på dagis i några få timmar så har jag passat på att träffa Emelie för lite shopping i Haninge C. Så nu har jag lite nytt i garderoben inför hösten. :)


Köpte även en ny träningsväska för ett presentkort jag hade på Claes Olsson då min gamla är lite trasig. 

Vi har även fikat och snackat massa skit. Så mycket att prata om när man inte träffats på ett tag så vi egentligen skulle behöva mer tid. Men hon har en hund hemma som väntar så vi sa precis hej då och nu väntar jag på att bli upphämtad av Christer och Elina för lite vanlig handling. 


Ska försöka tagga tillför träning i Sickla med Jenny senare också. Vi ska köra ett Sh'bam pass. Oj vad jag inte kommer hänga med! :) men nu kör vi! Blåbärspajen jag åt ska väck på en gång och då är det bara att kämpa. Sen har jag mina squats som jag ska göra idag också. Inte glömma!!

Nåt tråkigare idag är ju att min fina häst inte är min längre. Idag skrevs hon över på de nya fantastiska ägarna som kommer ge henne massa kärlek och träning. Bättre kan hon inte få det, men jag känner mig ändå lite ledsen för min egen skull. Kommer få kämpa med mig själv för att inte tänka på att jag är hästlös och kämpa vissa dagar med att hålla tillbaka tårarna. Någon dag i framtiden kanske jag får ha häst igen, även om det då inte blir min fina grå. :( men just nu känns allt faktist lite tungt.

Ska försöka att inte tänka så mycket på det helt enkelt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0