Jobbhelg

Efter att ha svettats (fast egentligen frusit) hela natten så var det extra skönt med en dusch nu på morgonen. Har även smort in hela mig med denna:


Den luktar så himla gott! Älskar doften! 
Ibland brukar jag köpa duschcreme i samma men vi har inte den hemma just nu. 

Har fixat frukost till kaninerna och snart åka mot jobbet. Elina och Christer ska till Sats nu på morgonen och vi får hoppas att det är där som vi glömt Elinas skötväska som vi letat efter nu i två dagar. Den är spårlöst försvunnen. 


Idag ska de även mäta Elinas fötter så att jag kan beställa vinterskor till henne. Blir nog någon av dessa eller liknande.


Nä nu måste jag åka.. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0