Nu säger jag god natt efter en lång dag med ett bra avslut.

Jobbet gick smidigt idag. Har fått pyssla på min avdelning och hållt ordning där så det har känts ganska bra. 




Det är frontat och allt skräp är bortplockat.

Efter jobbet har jag myst med Elina. Vi har ätit glass, tittad på iPaden tillsammans på "olika färger" sången och tagit en promenad med hundarna. 

"Däähj" säger Elina och pekar mot himlen. Ett flygplan! Stooora flygplanet! :) Hon kommer ihåg att hon också åkt stora flygplanet. 


Sen ser hon ett till flygplan i luften och säger "adda" (andra). Sötaste Elina! 
Mamma älskar dig! <3


När vi kom in blev det välling och sen började jag natta henne. Men Christer fick ta över då My undrade om jag ville följa med på en spontan bio. Sagt och gjort!


Och nu ligger jag i sängen och ska sova. Senare än planerat. :)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0