Ny vecka, nya tag

Efter att ha gottat mig väldigt rejält i helgen så ska det faktiskt kännas ganska skönt att börja med den lite nyttigare vardagen igen. Hoppas på att hinna träna mer den här veckan också och kanske fixa lite mer ute på tomten. 

I morse medan jag åt min morgongröt så skrev jag ett inlägg med bilder från tävlingen som kommer upp lite senare idag.


Fick köra min bil i morse till jobbet. Nytt fräscht och en jäkla skillnad mot Volvon som jag kört hela helgen. Gillar min lilla bil. :)



En timme har gått här på jobbet och nu blir det lite kesella till frukost nr 2. Sen ska jag lägga på ett kol så vi förhoppningsvis blir klara med varorna innan öppning.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0