Träningsmorgon

God morgon!
Vaknade av mig själv vid halv 7 i morse men låg kvar och drog mig en stund till. Väckte Elina vid kl 7 så vi skulle hinna äta frukost i lugn och ro innan hundarna behövde gå ut. Frukostgröt för både mig och Elina men nu vill hon oftast ha sin gröt så som pappa brukar ha den, nämligen med massa frysta bär i som har fått tina upp i micron.



Fast det är nog mer bär än gröt som slinker ner i magen. :) hon åt även nästan en hel bana. Vår lilla frukt- och bärtjej.

Filten på sen när vi promenerade med hundarna, var lite småkyligt trots att solen var framme.


Lämningen på dagis var som vanligt väldigt jobbig. Hon bara gråter och gråter.. Börjar redan när hon känner att vi svänger in mot dagis. :( Det knyter sig i magen när hon blir så ledsen, men samtidigt vet jag ju att det går över så fort jag bara gått därifrån. Men det känns ändå jobbigt, vill bara kramas med henne när hon kravlar sig fast.

Efter lämningen har jag kört ett rygg/axelpass på gymmet och avslutade med 5 min på crosstrainern, mer orkade jag inte! Kändes allvarligt som jag skulle svimma. Min kondis är verkligen helt värdelös. Det får jag nog ha som ett mål, att förbättra den. 

En proteinshake är mu i magen tillsammans med en banan. Standard efter träningen direkt när man kört klart. Men borde nog äta nån macka också så jag orkar hålla mig tills lunchen på jobbet som är vid två.


Sen ska jag duscha, promenera hundarna på en snabbare kissrunda och sen jobba kväll. 12-20.20. Jobbigt när man redan nu saknar Elina. 

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0